"Kadang-Kadang kita perlu letakkan ego kita ketepi supaya orang yang kita sayang tahu yang kita sayangkan dia........."

"We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly.."

akulah para pencari-Mu, akulah yang merindukan-Mu ya rabbi,hanya di jalan-Mu ya Allah,tempatku pasrahkan hidupku..

*PLEASE DO MIND YR WORDS if u wanna write a comment. BERSIHKAN HATI & MINDA dahulu sblum komen. Think +ve. TQ.*


Saturday, November 27, 2010

Semoga Hari ni lebih baik dari Semalam

3.28am
Tak boleh tidur lagi...Hari ini, i've done nothing but just stay in my room. Not going anywhere, which i supposed to.
Damn, my handphone battery habis pula.. Charger pula my dad pinjam. Hari ni kiranya dah 2 hari ku tutup my FB Account. Ramai tak setuju. But what to do, lemas dan serabut dengan fb. Dengan banyak penyangak dan yang dengki dalam fb. Pastu ku geram pula tgk bf ku punya fb, masih tak tukar status relationship. Malu ke nak ngaku ku ni gf mu? Alasan yg tk munasabah. Biaq pi lah.

Hari ni pasti ramai yang cuba menghubungi aku. Kebetulan battery hp pula kong. Marah-marah aku pun, aku rindu bf aku tu, my teletubbish. Aduh, susah tul aku nak marah lelama.. Baby rindu sayang sebenarnya.. macam mana lah keadaannya skrg.. Aaahh... dia pun dah kurang beri perhatian pada ku sekarang ni... Bila cakap dengan ku je, nak tidur lah, ape lah, mcm2 alasan. Kalau taknak sudah. Tak guna ku macam terhegeh-hegeh. Sekarang ni my life is simple, take it or leave it..

Rite now, aku nak focus on bina semula kerjaya ku. Orang sekarang tak pandang aku sbb kerjaya aku dah musnah disebabkan aku terlalu baik dengan mereka. Lepas ni, ni more nice woman. Aku akan a bit selfish. Tapi takde lah bermakna aku nak berkasar. hehe.. Jangan takut..ngeeee..... AKU TETAP AKU... So, tunggu aku yang dulu akan kembali dengan sedikit perasa yang baru. hehehe.. Aku masukkan picture yang ku baru untuk photoshoot ku 2 hari yang lepas. Enjoy it..

"Dont say love if me if You dont really love me"
"Perhaps someone can shut my mouth up, but remember no one can shut my mind off"
Love,
Honeya

No comments:

Post a Comment