"Kadang-Kadang kita perlu letakkan ego kita ketepi supaya orang yang kita sayang tahu yang kita sayangkan dia........."

"We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly.."

akulah para pencari-Mu, akulah yang merindukan-Mu ya rabbi,hanya di jalan-Mu ya Allah,tempatku pasrahkan hidupku..

*PLEASE DO MIND YR WORDS if u wanna write a comment. BERSIHKAN HATI & MINDA dahulu sblum komen. Think +ve. TQ.*


Thursday, April 8, 2010

Apa itu Cinta

Cinta adalah anugerah Allah yang paling indah
Cinta adalah rasa yang paling indah yang diberikan pada Allah S.W.T
Cinta datang tanpa kita sedari.
Cinta dianugerahkan oleh Allah S.W.T pabila kita memerlukannya.
Jadi hargai lah Cinta,
Jaga lah Cinta,
Belai lah Cinta,
Kasih lah Cinta,
Semaikan lah benih Cinta itu
Walau apa jua rintangan yang melanda
Hadapi nya dengan Cinta
Sembuhkan luka itu dengan Cinta
Belaikan kemarahan itu dengan Cinta
Jika kamu sayang pada Allah S.W.T, hargai setiap anugerah dan kenikmatan yang diberi olehNya
Jika dipersia-siakan, mungkin tiada lagi kenikmatan rasa Cinta itu...

Word of Love : Cinta itu Luas dan Indah. Cinta pada Allah S.W.T, Cinta pada para Nabi dan Rasul. Cinta pada Ibu bapa. Cinta pada Keluarga. Cinta pada Kekasih, Suami dan Isteri, Cinta pada saudara sesama Islam, Cinta pada Binatang dan Cinta pada semua makhluk Allah S.W.T.

Aku Sayang Kamu. Aku Cinta Kamu. Kerna Kau Cinta Kekuranganku kerana kau mencintai aku kerna Allah S.W.T. Aku harap kamu menyintai aku juga kerna sebelum pintu itu tertutup aku mahu berada didalamnya.

Psst... Kamu dihatiku Selalu

Love,

Honeya

No comments:

Post a Comment