"Kadang-Kadang kita perlu letakkan ego kita ketepi supaya orang yang kita sayang tahu yang kita sayangkan dia........."

"We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly.."

akulah para pencari-Mu, akulah yang merindukan-Mu ya rabbi,hanya di jalan-Mu ya Allah,tempatku pasrahkan hidupku..

*PLEASE DO MIND YR WORDS if u wanna write a comment. BERSIHKAN HATI & MINDA dahulu sblum komen. Think +ve. TQ.*


Friday, July 1, 2011

Rindu

Oh langit, kau lihat lah dia.
Kau sentuh lah dia....
Ku rindu padanya...

Abang, maafkan saya.
Maaf atas segala kekurangan saya,
Tidak terniat dihati untuk lukakan abang..
Saya cuma terlalu sayangkan abang
Cinta ini hanya untuk mu sayang
Rindu pada abang..
Love you sayang...
The only one dat i love, my husband, and it's you....
Aku tak mudah untuk jatuh cinta...
Aku tak mudah mengungkapkan kata cinta..
Namun...
Akan ku menyintaimu sampai ku menutup mata............

"Kadang-Kadang kita perlu letakkan ego kita ketepi supaya orang yang kita sayang tahu yang kita sayangkan dia........."

FULL of LOVE,
Your Wife,
Honeya

No comments:

Post a Comment