"Kadang-Kadang kita perlu letakkan ego kita ketepi supaya orang yang kita sayang tahu yang kita sayangkan dia........."

"We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly.."

akulah para pencari-Mu, akulah yang merindukan-Mu ya rabbi,hanya di jalan-Mu ya Allah,tempatku pasrahkan hidupku..

*PLEASE DO MIND YR WORDS if u wanna write a comment. BERSIHKAN HATI & MINDA dahulu sblum komen. Think +ve. TQ.*


Thursday, February 18, 2010

Hanya Kerna mu

Hanya Kernamu..
Ku sanggup ketepikan rasa takutku
Ku sanggup ketepikan rasa ketidakpercayaanku
Ku sanggup ketepikan ketidaksempurnaanmu

Hanya kernamu..
Aku melangkah pergi
Kerna tak sanggupku melukaimu lagi
Kerna tak sanggup kau menderita kernaku


Hanya Kernamu...
Ku sanggup terima segala hukuman
Kerna aku tahu segalanya memang salahku
seperti yang kau khabarkan pada org
Aku redha..
Aku pasrah..
Jika takdir kita untuk bersama berakhir di sini
Aku terima...
Walaupun kita tak mungkin bersama
Kau tetap dalam hatiku selamanya
Kerana segala yang terjadi adalah dugaan dan cubaan dari Allah S.W.T
Aku berserah pada Allah S.W.T atas segala suratanNya

Hanya Kernamu....
Yang ku sayangi....
Maafkan kernaku tak sempurna untukmu...

Love,
Honey

No comments:

Post a Comment