"Kadang-Kadang kita perlu letakkan ego kita ketepi supaya orang yang kita sayang tahu yang kita sayangkan dia........."

"We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly.."

akulah para pencari-Mu, akulah yang merindukan-Mu ya rabbi,hanya di jalan-Mu ya Allah,tempatku pasrahkan hidupku..

*PLEASE DO MIND YR WORDS if u wanna write a comment. BERSIHKAN HATI & MINDA dahulu sblum komen. Think +ve. TQ.*


Monday, September 21, 2009

Salam Lebaran Buat Semua...

Assalammualaikum....

Disini saya ingin memohon ampun dan maaf jika terkasar atau tersilap bahasa ataupun perlakuan. Sesungguhnya saya adalah insan yang lemah dan kerdil. Tidak boleh lari dari membuat kesilapan.
Dalam bulan puasa yg baru lepas ini, byk mengajar saya untuk menjadi insan yang lebih baik. InsyaAllah, saya akan kekalkan perkara yang baik yang ada dlm diri saya. Sesungguhnya saya bukan lah manusia yang sempurna..


Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf Zahir dan Batin.
Jangan kita simpan di dalam hati.. Semoga kita semua akan diberkati oleh Allah S.W.T. InsyaAllah...




Salam Ikhlas dari saya,
Honeya

No comments:

Post a Comment